• آدرس: تهران - شهریار - میدان جهاد - ابتدای بلوار شورا-كوچه خزايي پلاك60------------شماره تماس: 02165274739

مزایای کانال های اسپیرال

مزایای کانال های اسپیرال

مزایای کانال های اسپیرال

دراین مقاله قصد داریم در مورد مزایای کانال های اسپیرال صحبت کنیم. همان طور که میدانید این کانال ها یکی از مدرن ترین سیستم های تهویه، کانال مارپیچی می باشد. همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین کانال های فلزی است که به طور گسترده استفاده می شود. جالب است بدانید که نام آن مارپیچ از کلمه انگلیسی spiral به معنای مارپیچ و دایره ای شکل گرفته شده است. از آنجایی که کانال اسپیرال یکی از مهمترین تجهیزات صنعتی در سیستم تهویه مطبوع می باشد. بنابراین لازم می دانیم مطالبی در این باره به طور کامل منتشر شود. علاوه بر بررسی مزایا، مشخصات و ویژگی های این کانال، به سراغ روش خرید و هزینه آن می رویم. پس با ما همراه باشید.

مزایای کانال های اسپیرال

کانال‌های هوا در طرح‌ها و اندازه های مختلفی تولید می‌شوند. در این میان، بسیاری از ساختمان های مسکونی و صنعتی ترجیح می دهند از کانال های مارپیچ گالوانیزه برای کانال کشی سیستم های تهویه مطبوع خود استفاده کنند. این نوع کانال هوا علاوه بر ظاهر زیبا، ساختاری مارپیچ دارد که باعث افزایش سرعت کانال کشی می شود. مزایای کانال گرد گالوانیزه بسیاری از معایب کانال های فلزی مربع قدیمی را پوشش می دهد. اگر می خواهید در مورد این تجهیزات مهم ساختمانی بیشتر بدانید و از تمامی ویژگی ها، مزایا و قیمت ورق گالوانیزه در محل اطلاعات کسب کنید، مقاله زیردر وب سایت سپهر تهویه به شما کمک خواهد کرد.

ظاهر شکیل و زیبا

در برخی موارد باید از کانال های اسپیرال به صورت اکسپوز استفاده شود. در چنین حالتی، ظاهر زیبای لوله اسپیرال اهمیت پیدا می‌کند. در اکثر دفاتری که زیبایی، سالن های ورزشی، رستوران ها و … را در اولویت قرار می دهند، انتخاب کانال مارپیچ گالوانیزه انتخاب خوبی است. اگر به ظاهری زیباتر نیاز دارید، می توانید کانال گرد گالوانیزه را با استفاده از رنگ استاتیک رنگ کنید.

مطلب پیشنهادی : کانال پلی اورتان

 

کانال های اسپیرال

قابلیت تولید سفارشی

در ابتدای این مقاله گزارش دادیم که انشعاب لوله مارپیچ گالوانیزه در قطرها و طول های مختلف قابل تولید می باشد. این تطبیق پذیری باعث می شود که در پروژه های مختلف به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی به صورت ویژه تولید می شود. بنابراین انتخاب این کانال های انتقال محدودیتی ندارد و هر پروژه ای با آنها قابل تحقق است.
در سایت سپهر تهویه می توانید با محصولات کانال چهارگوش و شوتینگ زباله ما بیشتر آشنا شوید.

حداقل استفاده از مواد اولیه

ساختار این کانال ها نسبت به لوله های مربعی به مواد اولیه کمتری برای ساخت نیاز دارد. به طور متوسط ​​30 درصد کمتر از مواد اولیه در تولید استفاده می شود. امکان ساخت شاخه هایی به طول 6 متر نیز وجود دارد. بنابراین استفاده از چندین اتصال و انتقال در یک کانال اسپیرال گالوانیزه به طول 6 متر ضروری است. این ویژگی ها آن را سبک وزن و در نتیجه مقرون به صرفه می کند.

هزینه نصب کم

مصرف کنندگان همیشه به دنبال محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. کانال گرد گالوانیزه به دلیل وزن و ساختار سبکی که دارند بسیار سریع و آسان نصب می شوند. بنابراین با توجه به اینکه نیاز به انرژی و زمان کمتری برای نصب دارد، اجرای آن مقرون به صرفه تر است.

 

اسپیرال

نیاز به نگهداری کمتر

هر از گاهی لازم است گرد و غبار و دود از سطح داخلی مجاری هوا تمیز شود. سطح صاف کانال مارپیچ گرد و غبار کمتری را جمع آوری می کند و تمیز کردن آن را آسان تر می کند.

حامیان محیط زیست

ورق گالوانیزه قابلیت بازیافت و قابل استفاده مجدد می باشد. بنابراین در صورت آسیب به لوله مارپیچ با توجه به این ویژگی امکان استفاده از آن وجود دارد و بنابراین هیچ خطری برای محیط زیست ندارد.

 

مطلب پیشنهادی : 0 تا 100 کانال اسپیرال گالوانیزه

 

ایجاد سروصدای کم

یکی از مهمترین مزایای کانال های اسپیرال ایجاد آلودگی صوتی کمتر می باشد. این ویژگی به طراحی ساختار داخلی آن مربوط می شود. فضای داخلی آن صاف و صیقلی است. این ویژگی حرکت یکنواخت آب را مختل نمی کند. از طرفی به دلیل پایداری فشار و حرکت یکنواخت هوا، فشار کمتری در حین کار به کولر وارد می شود. بنابراین صدای کمتری شنیده می شود.

 

خرید بهترین لوله اسپیرال در سپهر تهویه

 

کمترین میزان اتلاف انرژی

یکی دیگر از مزایای کانال های اسپیرال صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. وجود سطح جانبی کمتر نسبت به کانال‌ های مربعی باعث می‌ شود تا افت فشار و اتلاف انرژی در این کانال ها به حداقل برسد.

 

مطلب پیشنهادی: بهترین تولید کننده کانال چهار گوش گالوانیزه

 

نحوه عایق کاری کانال اسپیرال

موضوع مهم دیگری که باید در رابطه با کانال در معرض چرخه بررسی کنیم، جداسازی آن است. عایق باید برای جلوگیری از نشت هوا، حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان، جلوگیری از اتلاف سرما یا گرما و حتی آلودگی صوتی ساخته شود. در یک کانال دایره ای، فقط سطح بیرونی می تواند بسته شود. گزینه های مختلفی برای عایق کاری کانال های گالوانیزه وجود دارد. به عنوان مثال می توان از پشم شیشه، فایبر بورد، پشم سنگ، فایبرگلاس و عایق الاستومری استفاده کرد. در میان این گزینه ها، عایق های الاستومری توصیه بهتری هستند.

زیرا علاوه بر سهولت نصب دارای راندمان بالا و بالاترین راندمان در جلوگیری از نشت هوا می باشد. همچنین مقاومت خوبی در برابر گرما، اشعه ماوراء بنفش، بخار آب، مواد شیمیایی و شرایط نامساعد جوی دارد. ایجاد درز و سوراخ در حین اجرای سیستم عایق می تواند عملکرد آن را کاهش دهد. بنابراین، به خاطر داشته باشید که عایق کاری مجرای مارپیچی یک کار تخصصی است و بنابراین فقط باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. زیرا یک متخصص به تمامی جزئیات و اصول نصب عایق ها به ویژه در محل سه راهی ها، شیرآلات و اتصالات مسلط است.

خرید بهترین لوله اسپیرال در سپهر تهویه

در قسمت بالا این مطلب مهم ترین مزایای کانال های دایره ای گالوانیزه را برایتان فهرست کرده ایم. در عین حال بد نیست بدانید هر اشتباهی در انتخاب آن می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب صحیح و درستی در خرید این محصول و محصولات دیگر مانند خرید دریچه گرد، دریچه بازدید و… داشته باشید، بسته به فضای ساختمان، قطر، طول بهینه و مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی شما در انتخاب بهترین کانال اسپیرال، کانال هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

در این مقاله خواهید خواند

دسته بندی


https://spiralshabani.com/wp-content/uploads/2022/09/ww12.webp

https://spiralshabani.com/wp-content/uploads/2022/09/ww12.webp
راه های ارتباطی

پست الکترونیک

info@sepehr-tahvieh.com

ساعات کاری

9:00 صبح الی 8:00 شب